.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نصب تندیس 12 متری در میدان زیرآب مازندران

شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر زیرآب با اشاره به برخی از فعالیت‌های شورای اسلامی شهر زیرآب گفت: تندیس 12 متری در میدان زیرآب نصب می‌شود.
 قاسم جند از تعیین مشاور برای تهیه طرح تندیس میدان شهر زیرآب خبر داد و گفت: طرح تعیین شده برای میدان شهر زیرآب تلفیقی از نمادهای سنتی و معرفی شهرستان سوادکوه است.

رئیس شورای اسلامی شهر زیرآب از قالب فلزی و ارتفاع 12 متری تندیس دور میدان شهر زیرآب خبر داد و افزود: با پیمانکار طرح رایزنی شده است و در اوایل سال‌آینده شاهد نصب آن هستیم.

وی از هماهنگی‌های لازم با سازمان همیاری شهرداری‌های کشور برای اختصاص بودجه لازم برای تکمیل و استفاده از پارک 17 شهریور زیرآب خبر داد و یادآور شد: احداث دیوار حائل از پل اصلی شهر تا انتهای خیابان 17 شهریور در برنامه‌ریزی‌های ما لحاظ شده است.

جند از برنامه‌های شورای اسلامی و شهرداری برای استفاده از توانمندی‌های شهر زیرآب به منظور توسعه آن خبر داد و خاطرنشان کرد: استفاده از فضای طبیعی و قابلیت‌های زیست‌محیطی شهر زیرآب می‌تواند ما را در دستیابی به اهداف توسعه کمک کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زیرآب از رایزنی‌های این شورا با اداره‌ها و نهادهای استانی و کشوری برای استفاده از امکانات و تسهیلات مختلف خبر داد و افزود: ایجاد بسترهای مناسب توسعه و درآمدزایی برای شهر زیرآب در اولویت برنامه‌ریزی‌های شورای اسلامی شهر زیرآب قرار دارد./فارس

/ف 268


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.